Priveste-te!

4/17/2008 / Publicat de abigaella /

Cand am vizionat acest videoclip am ramas uimita si un gand imediat m-a strafulgerat...Mi-am dat seama ca povestea asta am mai auzit-o undeva....Oare unde?

Povestea asta imi suna atat de cunoscut si nu stiu de ce insa aveam senzatia ca si eu eram in acel tren....Da,cu siguranta si eu eram in acel tren...Daca stau si ma gandesc mai bine parca mai imi amintesc ceva...cred ca si tu erai in acel tren...acel tren al pacatului,un tren cu oameni obisnuiti,plini de pacate...Poate spui :"bine ,bine...dar ce legatura am eu cu toate acestea?"

Si eu ,si tu ,ne aflam in acel tren al vietii....un drum cu greutati,cu pacate....

...sau poate spui:"si ce vina a avut acel copil?cum a putut tatal lui sa isi sacrifice ce avea el mai scump pe lume pentru mine,pentru tine,pentru acesti oameni necunoscuti ?"

Cum spuneam...amandoi ne aflam in acest tren...pe un drum care ducea la moarte...insa tatal acelui copil ,in povestea mea este Dumnezeu ,iar fiul ucis ,strapuns ,sacrificat...in povestea mea este Fiul Lui Dumnezeu,singurul Sau Fiu pe care si l-a dat ca eu sa traiesc si sa pot sa am parte de viata vesnica.

Acum ai inteles?Nu e asa ca am fost colegi de drum?Nu e asa ca Isus a murit ca si tu sa poti fi salvat?

Cat de mare a fost acest sacrificiu,cat de multa durere trebuie sa fi fost sus in cer cand Fiul lui Dumnezeu a murit...insa in acelasi timp a fost o imensa bucurie...stii de ce?

....pentru ca eu si tu ,am fost salvati!:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu